12 de gener del 2009

Tornem a la rutina

Ara feia dies que no actualitzava tot i que hem vaig fer el propòsit de mirar de fer-ho sovint, però suposo que la mandra de les vacances i la patacada de baixar al món real m'han fet descuidar-me'n.

Doncs bé part d'aquesta patacada és la tornada a la facultat, quan vaig arribar tot estava net com una patena, havien pintat i la ocupació havia desaparegut com si mai hagués existit, bé això ultim no és veritat la ocupació ha marxat i al seu darrere han vingut uns vigilants molt grans i “simpàtics” que ara vetllen per la facultat i per Renfe, però bé aquests rai no hem preocupen gaire, el que hem va preocupar més quan vaig xerrar amb els companys i ningú s'havia quan faríem exàmens ni s'hi recuperaríem temari d'alguna manera, llavors si que hem va caure el món a sobre pensant en la mà de temari sense explicar i entregues sense data que tenia per endavant, per sort entre el dijous de la setmana passada i avui els professors més un correu que vaig rebre han aclarit els nostres dubtes existencials i ordenat el nostre calendari, total que allarguem el semestre a canvi de penjar el que seria la setmana blanca per preparar els exàmens i comencem aquests el dia 2 de febrer acabant-los el 20 abans de carnestoltes (ue!).
I ara paro de teclejar això i me'n torno amb els menhirs que en tinc un de no tan petito per ficar dins d'un treball.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada