11 de febrer del 2011

St. Pere i les Agulles del Mercadal

Ja vaig avisar que repetiria, dit i fet. aquest cop en comptes d’anar-hi sol hi he anat en companyia del Marc.

Amb una tarda ens n’hem polit un parell, el que estava a St. Pere de Madrona i el de les Agulles del Mercadal. Està bé perquè tots dos queden molt a prop de la font Negre i l’hem situat com a “base d’operacions”.

El de St. Pere de Madrona ha estat força curiós, mira que he estat molts cops rondant per allà i mai l’havia trobat. A més té una explicació del que és, així si algú que no sap de que va el Geocaching el troba es pot engrescar a jugar.

El de les Agulles del Mercadal m’ha agradat més ja que mai m’hi havia enfilat, sempre està bé tenir una nova perspectiva de Berga. La pega és que em hagut d’anar despresa per que el sol ja marxava. Algun dia haig de tornar-m’hi a enfilar amb més calma.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada