7 d’abril del 2010

Fúria de Titans

En principi no era la que volia anar veure però per horaris vaig acabar veient Fúria de Titans, es podia veure en 3D o Normal, tant per tant vaig anar a veure-la en 3D, era la primera pel•lícula que veia en 3D al cine.
Fúria de Titans és un remake de la pel•lícula que porta el mateix títol feta al 1981, tot i que no he vist la versió original em suposo que tècnicament li deu donar mil voltes el remake. El títol enganya, la pel•lícula no tracta sobre els Titans sinó que es basa en el mite del semidéu Perseu (fill de Zeus) el qual va a la cerca de Medusa i la seva posterior lluita amb el monstre marí Kraken.
La pel•licula em va agradar però tampoc és una obre mestre, si li hagués de possar nota s’enduria un 7. Pel que fa a la versió 3D si podeu triar us recomano que no la veieu en aquest format, el motiu pel que ho dic és perquè no té un 3D molt espectacular, està bé però la pel•lícula en un principi no es va fer per passar-la en aquest format i per tant no està gaire treballada en aquest aspecte, el 3D es va fer després al veure que podia tenir un bon rendiment a taquilla, per tant encara que el 3D fa que els efectes especials i certes escenes siguin més espectaculars. Personalment no tornaria a pagar per veure-la en aquest format, jo la veuria en el format de tota la vida, tot i així és una pel•lícula prou recomanable per passar una tarda.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada