14 de desembre del 2009

Berga diu Sí

Berga diu Sí, amb un 32,46% de participació i 96,97% dient sí, , realment tinc il•lusió i molta, molta fe en que estem a tocar de la Independència, hem donat una lliçó d’iniciativa als polítics, hem dit que prou, que estem farts de les mateixes histories de sempre, el pas que volem és la independència i quan tinguem el que ens pertoca després ja en parlarem, però com a mínim serà nostre. El dissabte m’ho vaig passar molt bé tant ajudant en les petites coses que estaven en la meva mà com anar al cercavila o simplement passar-me el dia al ball respirant l’ambient. Després de la ressaca democràtica d’ahir avui al matí al arribar a la universitat he comprat el diari per veure resultats i que en deien, pel que he pogut veure el Si a guanyat a arreu i la mitjana de participació a tot Catalunya ha estat d’un 30% (el diari recalcava força que si era molt baixa), per a mi no la trobo gens baixa sinó que els de dalt se n’haurien de preocupar, ja que les altres jornades electorals dels darrers anys no es que siguin per tirar coets de participació... En general des del meu punt de vista estic molt satisfet del 13D, estem pel bon camí i el recorrem a bona ritme!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada