15 de novembre del 2009

Promocionar

Hi ha moltes maneres de promocianar-se i també moltes coses a promocionar, avui en dia tothom intenta vendre la “moto”, ara entrem en aquesta època de l’any en que tot si val i qui sigui més original sol triomfar més i arrasar el mercat. El motiu d’aquesta entrada és una d’aquestes formes de promoció, exactament la del món dels videojocs, l’altre dia hem van comentar que un popular joc de consola, per tal de mirar de recollir més adeptes havia fet uns 3 curtmetratges que havien penjat al Youtube els quals servien per donar a conèixer aquest joc i de pas introduir a la gent en l’argument d’aquest, no és nou que els arguments dels jocs cada dia són més treballats ja que un argument bo sol ser sinònim d’un bon resultat i de passada pot donar una posterior franquícia cinematogràfica com seria el cas de Tomb Rider o de Prince of Persia, el que no hem pensava però que el llisto pogués arribar a estar tant alt, realment els curtmetratges hem van enganxar i més que jugar-hi m’agradaria seguir-ne l’argument, aquesta manera d’enganxar la gent és de les més originals que he vist en els últims anys, no fem ni primer pel•lícula ni primer el joc, en fem una combinació dels dos. Així doncs sense més preàmbuls us deixo amb Assasin’s Creed, ambientat en la Itàlia del Renaixement en que les ciutats estats i les famílies aristocràtiques residents en aquestes ciutats tenien el poder i decidien el futur polític i territorial de la bota.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada