4 de març del 2009

Donar Sang

Ja feia temps que la idea m'havia ballat pel cap però al ser menor fins aquest darrer desembre mai havia pogut donar sang, aquesta setmana a la facultat se'ns brindava l'oportunitat de que ho féssim i no m'ho he pensat dues vegades, he aprofitat avui que entre classe i classe tenia una horeta lliure per anar-hi i donar la meva sang. Primer m'han donat un full de dades personals, un cop omplert el full m'han fet amb un moment un xequeu bàsic (sucre, pressió, pols) i ven aviat ja m'han arriat cap a treure'm la sang, la veritat es que la cosa ha anat molt més ràpid el que hem pensava, una punxadeta semblant a la dels anàlisis i apa a omplir la bossa que no ha tardat a estar plena ni uns 5 minuts, el que han tardat més es a fer-me a aixecar perquè segons m'ha dit la infermera si ho feia de cop hem podia marejar (en aquest moment me acollonit quan m'ho ha dit perquè hi havia una noia que li ha vingut una baixada de tensió), per ultim m'han fet anar cap a un altre banda per a que esmorzes alguna cosa i begues un parell de sucs. Aquesta experiència realment la valoro bé ja que no costa res fer-ho i saps que estàs ajudant gent, mai se sap quan pots ser tu el que necessiti sang o algun familiar, per tant puc assegurar que sempre que en torni a tenir la possibilitat tornaré a donar sang i us esperono a que també ho feu vosaltres que no costa res donar la vostre sang!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada