19 de gener del 2011

Pastorets 2010-11

Ja anava tocant actualitzar i crec que l’actualització només pot ser dels pastorets.

Des de finals d’octubre ja es va posar mans a la obra per tenir-ho tot apunt per al Nadal. Personalment aquest any se’m presentava un repte, el de fer de Garrofa. Des de l’estiu que fullejava el paper i m’ho mirava. Amb tot plegat sense adonar-me’n ja em vaig trobar al dia 8 en que havia de fer de Garrofa per primer cop. Com diria en el video “content i molt nerviós”, en tenia ganes, moltes ganes, però també estava molt nerviós i quan vaig sortir encara me ni vaig posar més (ho haig de reconèixer). Malgrat els nervis haig de dir que m’ho vaig passar com les cabres, ho vaig disfrutar moltíssim i era una de les coses que més desitjava.
Tot i estar-ne molt content crec que encara em queda molt per aprendre i molt per polir.

Fer pastorets o anar-hi és un altre manera de fer el Nadal, des que en faig o hi vaig a donar un cop de mà no tinc temps per avorrir-me i això és el que més m’agrada. Per això i per molt més, ja vull que sigui l’octubre de l’any que ve i que tornin a començar els assajos!


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada