31 de desembre del 2008

La bogeria de les campanades

Avui a les 12 de la nit passem full i comencem any nou, però això no és tant senzill com sembla perquè això comporta tota una “bogeria” al seu redere. El primer anunci de l'any per exemple costa entre uns 80.000 i 100.000 euros cada 30 segons i mira que són anuncis de coses amb les que es pot passar perfectament sense tenir-les com colònies cares o la coca-cola; apart d'això també tenim els mòbils que un cop han sonat les campanades es col·lapsen totes les línies (jo mateix us ho puc assegurar ja que no m'ho creia i l'any passat vaig provar de trucar i res, que hem deien que m'esperes perquè les línies estaven col·lapsades).
També pensant en tot això m'ha vingut al cap l'origen de menjar raïm per les campanades i recordo que algú m'havia explicat que això venia de feia pocs anys, que es va començar a menjar raïm per culpa d'una promoció que van fer-ne els del gremi ja que un any van tenir un excés de producció molt gran, no s'havien que fer-ne i llavors un il·luminat se li va ocórrer això però en realitat no se si realment es per això, que hi farem algun dia que tingui temps haure de tibar el fil d'aquesta qüestió.

Apa bon any nou i recordeu dir-me quin és el primer anunci si no el veig......

1 comentaris:

Anònim ha dit...

El primer anunci de TV3 va ser el cacaolat!

Publica un comentari a l'entrada